BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 19, 2011

Exam mood now..

i'm in exam mood now !! Tonight , i wanna relax after all those tiring paper,, Tomorrow is going to sirah nabi,, Haa~ttah mana2 aku nak baca,,Huh feqah aku hancuz kott,,Yesterday, i returned home after asar as my parents had meeting di saat2 akhir,,memang la rasa nak nangis tak dapat balik uma,, Dah la buku habuk pun tak bawa nak hafal ! Yesterday night, i slept on 9 pm,, aWal derr letih merajuk punya pasal,, Ingat pukul 4 agi nak bangun tapi sudahnyaaa... So, an hour before taking feqah, i worked hard la to memorise those kalimat in that kitab,, Hafal tebuk2 so jawab pun tebuk2 la kan,, Kena sound punya pasal (orang lain oke) aku tak jadi laa nak tanya jiha sikit2,, Enough for yesterday,, That afternoon with blanky and dizzy + serabut head, tak pasal2 melekat atas meja,, Menyulam mimpi !! I kept wondering on why did cikgu didn't wake me up ?? Biasanya siapa tidur masa exam kena berdiri,, Aku pandai cover kot haha ! Semua jelez ngan aku cuz aku rilex jep,, Aku kan memang macam ni,, Markah pun rilex r !
Oke2 membebel je tau nye,,tadi survey2 blog kak syasya+cik abg fuzaimi KITORANG,,,,,,,, OMG so sweet !!! Tak mudoh da die,, I know your secret !! but seriously i love the way they show their love each other,, nampok benonye abang fuzaimi sayang ke kak syasya,, ayat jiwang2 !! And now i realize that there's still a guy who appreciate his girl and keep his loyalty on just his girl,, the only girl ! Ada lagi lelaki yang baik, penyayang dan sewaktu dengannya sekarang ney,, Bila la aku nak jumpa seorang lelaki macam abah (gatai naa ! ) Btw kepada kak syasya dan cik abangnye, semoga ada jodoh antara korang,, bahagia laa ye,, disebabkan akak n abang sweet sangat, saya turut mendoakan jugak la ye !
Back to the point, i want my Hidayatul Amira !! Yeah frankly speaking kitorang terasa jugak ngan awak,, Yeah kitorah mengaku kitorang salah,, Memang kitorang perasan, time exam ni lain bebeno awak ngan kitorang,, Yeah kitorang faham memang tiap kali exam awak akan duduk jauh ngan kitorang tapi dulu sekurang-kurangnya awak akan rehat ngan kitorang,,galax2 jugak ngan kitorang,, but now ?? bercakap pun payah,, Dengan sepenuh hati saya minta maaf dengan awak sebab dah sakitkan hati awk dengan apa yang saya dah buat dalam exam,, Tapi hari ni tak buat taw !! semalam jep sikit,, Please,,let us unite again in Fara Darina just in order to achieve success together,, Let us correct and improve our selves,, Don't be such a pesimis with us just because of that mistake,, Kita sama2 pernah buat kan.. No one's perfect but stupid mistake such that can be prevented with usaha, tawakkal, doa dan kasih sayang kita semua,,

0 comments: