BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 6, 2011

Juz a lil' bit,,

Hari Anugerah Cemerlang was just finished last afternoon,, Didn't expect that my name was in the list,, Alhamdulillah anyway,, I'm into choral speaking's team since yesterday,, Yahh i had to replace other member's place,, Just imagine how am i gonna do that choral voice just with a day practice ?? Haha wat cam ane lagi kann,, hafal setakat yang boleh,yang lain tu mime jep la,, btw nak cakap sikit,uniform dia santex taw ! dari dulu lagi aku berkenan haha,, During the school period, all of us were busy touching up our mural,, Parkiran Delima aku entah apa cerita,, Sorry la kengkawan !
Ishh princess aku terasa ngan aku since yesterday,,Aku rasa dah lama kott.. Fara Darina pun terasa ngan aku,, Semuanya disebabkan Onx sentiasa ngan aku,, It's all start with when aku nak pergi latihan choral speaking,, Aku selalu pergi dengan Onx padahal Myra ada,, Fiqah ada,, ramai lagi laa ! Korangg dengar laa
Bukan niat saya nak pergi dengan dia tapi da dia yang cari saya dulu ! Please get to know that i'm always seeking for u myra,,but every time i wanna see u, pandangan saya macam terhijab tau,, serius cakap sakit leher saya melilau cari awak,, bila awak takde, Onx tarik tangan saya, saya takde geng so saya ikut jep la,,Serius cakap mirr saya memang nak pergi ngan awak,,Buat apa saya pergi ngan orang lain kalau Fara Darina ada kan ?? Serius cakap saya tak sanggup tengok awak jeling saya macam tu lagi,, Saya sedey,,nampak sangat saya tak hargai kawan,,saya sayang Hidayatul Amira sangat2 ! Awak sayang saya tak ??
Btw kelakar la sorang2 ! Almaklum uniform santex,, tambah pulak ngan kain kipas belakang n kasut bertumit sikit,, macam itik da berjalan,,Aku punya cara berjalan da la semacam,, umi cakap macam model sesat ! Dalam ramai2, mirr kesayangan aku la paling kontrol ayu macho dan sebagainya ! Langsung tak nak duduk ! Awak da cute da mirr,,tak payah nak jaga sangat,, Anyway memang aku nak gelak guling2 la bila tenngok the way she walks..carrying herself in that suit huhuhu,, She's a careful girl,,too concern sometimes,, no matter what, i love the way she is,, Eh baby , gie , mas and fatty pun aku sayang jugak.. Please take note bout that oke !!

0 comments: